äntligen fredag

woho.. även om jag är ledig ganska mycket nu i veckorna så känns ju helgerna roligare än de lediga vardagarna, eftersom alla vänner är lediga på helgen också ^^
idag var verkligen en seg dag på jobbet så det var mycket skönt när jag äntligen kunde åka hem ta min medicin och sova ett tag i soffan.. blir sjukt trött av medicinen, men nu är det lugnt :) frida är och handlar lite mat som behövs till kvällen, sen ska hon hem och duscha och sen kommer hon hit.. jag frida och sofie ska nämligen ha lite myskväll med god mat, vin, godis och bara chill :)

imorgon blir det inte bara chill, imorgon blir det fest ^^

later

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha lätt. måste bara kolla så det funkar med jobb osv. ;)

2008-11-21 @ 22:30:31
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0