Vilken dag !

okej först och främst började dagen åt helvete !!! sov INGENTING inatt !! kunde verkligen inte sova, jag skulle upp klockan sex för att slippa stressa iväg till skolan och nationella provet ! men jag somnade ju inte, senast jag kollade på klockan var den 05:02 och i en timme till låg jag och vred mig.. när klockan väl ringde 06:00 blev jag så arg på mig själv för att jag inte lyckades somna ! varför ? jag låg verkligen och tänkte på onödiga random saker, som vilket fint väder det var idag hoppas det blir det imorgon med ! åååh hade inte lyckats plugga igårkväll heller så jag kunde ingenting ! väl i skolan, som en zombie är mike snäll och ger mig kaffe från lärarrummet innan provet börjar :) men det hjälpte inte mycket ! jag gjorde mitt som jag kunde, sen ritade jag blommor ! jag ritade blommor på mitt nationella prov i matte c !!

iaf efter provet, fortfarande en zombie la jag mig utanför klassrummet på sofforna och väntade på bussen som skulle gå om en halvtimme.. efter 20 minuter kom erik ut, efter en stunds klagande över provet osv så vi bestämde att han skulle skjussa hem mig istället, han hade inget bättre för sig :) när jag kom hem satte jag på Phantom of the opera i vardagsrummet och la mig till rätta i soffan, tog en stund för mig att somna faktiskt men jag gjorde det till slut :) och med musiken i bakgrunden blev det mycket bra sömn :) sov från och till, tills klockan var lite över 5 och mamma kom hem, hon skulle dammsuga sså det var bara att röra sig upp till rummet och sängen och teven här ^^ sov dock inte mer, kände att det skulle vara svårt att sova inatt med om jag hade sovit mera ^^

vid 6 får jag sms från kalle, som frågar vad jag gör och så, och verkligensäkerställer att jag är hemma, konstigt tänkte jag men aa inget mer med det liksom.. pratade ju med honom igår och han vägrade säga vad han skulle göra idag och han frågade även då vad jag skulle göra idag och om jag verkligen skulle vara hemma ^^ så mina misstankar började spinna runt möjligheterna, vad som stod på ^^ iaf så ringde han en timme senare, han var och köpte glass, jaha vad trevligt tänkte jag :) efter en pratstund ringer det på dörren och vi pratar fortfarande i telefonen, mamma öppnar och han lägger på ! sen hör jag honom nere i hallen !! shit !! jag sprang ner och kastade mig på honom ^^ sen visar det sig att han köpt min favvoglass, Ben and Jerry's Chocolate fudge brownie, som vi förra gången han var hemma skulle köpa och mysa med men det inte riktigt blev som vi tänkte den var ju slut m.m.. åååh har jag världens bästa pojkvän eller vad ??

för att få er att förstå min överraskning här så trodde jag att han skulle vara kvar i arvidsjaur i helgen, trodde han skulle komma hem på torsdag nästa vecka ! men det blev ändrat så han bestämde att han skulle överraska :D och med glassen också, so sweet <3 <3

hela dagen blev genast bättre med älskling hemma och hans sällskap ! vi mös framför teven ett tag sen var det middagsdags och han skulle hem och äta med familjen och fixa massa saker så vi bestämde att ses imorgon :)

efter min middag framför teven med mor och bror ringde jag och väckte frida som hade somnat ! vi tog sen bussen ner till centrum för att köpa godis, gick hem sen, det var lite kyligt ute men det var skönt ändå.. sen har vi bara grisat oss i sängen och tittat på herkules ^^ så himla roligt med disney filmer ! kommer aldrig växa ifrån dem !! :D

nu är frida hemma hos sig och jag ska lägga mig snart, se om jag kan somna inatt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0