Sommar i stockholm

ååh vilken härligt dag det har varit idag.. jag mamma och brorsan bestämde att vi skulle in till stan för att köpa kostym till micke som har nians avslutningsbal, och studenklänning och balklänning till mig :) vi hoppade av tåget på söder och gick götgatsbacken bort mot gamla stan.. hittade en jättesöt kjol och ett linne på gina tricot där i backen :) vi strosade vidare genom gamla stan där vi också köpte glass och dricka.. provade den nya ben and Jerry's glassen.. typ som en sandwich fast med två stora kakor med glass emellan ! hur god som helst, fast väldigt mättande ! vi strosade vidare bort mot drottninggatan, hittade en balklänning från vila- en lång ljusgrå, mycket fin och enkel :) på dressman hittade vi en fin kostym till micke och allt var halva priset så det var ju perfekt :) efter detta så gick vi till gallerian för jag skulle kolla studentklänning på oasis- och jo men jag hittade en nästan på direkten :) hur nice som helst ! den är jättefin- rosett i midjan volang spetsar och axelbandslös- den är svår att förklara men jag ska lägga upp bilder sen :) och efter detta gick vi ner till bianco där jag hittade skor och väska till balen också :) efter detta hittade vi skor till micke på en skoaffär i gallerian också.. sen när vi var klara med allt, orkade inte leta studentskor, bestämde vi oss för att äta.. vi gick neråt stureplan och hamnade på fridays :) det är ju så gott där, men jag tog bara en sallad för jag har varit så sugen på en sallad hela dagen så det fick det bli, blev himla mätt, den var rätt mäktig tro det eller ej ^^

nu är vi äntligen hemma, även fast det har varit en helt underbar dag i stan och solen och vi har bara gått runt i klänning och kjol, sommaren är här känslor ! så det var skönt att komma hem och kunna sätta sig i lugn och ro ^^

nu vette fan vad jag ska hitta på ! hoppas på att en viss person tar sitt mod till fånga och ringer, så man hinner ses en stund iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0