Rörig dag

hade svårt att sova inatt igen av någn anledning, så timmarna som bestod av sömn hamnade på högst 3 :/ inte så kul när man har en skoldag 8.30 - 17.15 !! men morgonen började iaf med lek och skoj på dramat *åh förför mig älskling - ja jag ska förföra dig väldigt* hahaha vfan vad rolig scen det där var ^^
iaf efter dramat så var det lunch, och efter lunchen skulle jag göra klart engelskan som jag höll på med inatt.. snälla jonatan satt med mig i datasalen och hjälpte lite :) efter ett tag så belv allt klart och jag kände mig något lugnare! nu var det bara att ta tag i teckenspåksprovet som skulle börja kvart i 3, men på väg ner till cafeterian möter vi på carro och johan och jaa, blir fast vid dom ett tag :) jag som behövde kaffe fick kämpa lite för att komma ifrån johan hahaha nemen jag fick mitt kaffe iaf efter en vända till kopiatorn, sen var det dags för johan att springa på lektion och för mig och carro att skriva nya lappar om flaket, jonatan följde snällt med :) seprang vi runt skolan och tejpade upp lapparna på dörrarna och väggar.. folk måste ju se !! efter detta stod vi och pratade ett tag till, och johan dök upp igen.. sedan blir man påsprungen av en william som berättar att han tagit körkort !! yey ! grattis bästist !! du och nina är mina personliga taxis när kalle inte är hemma ^^ yey !
iaf sen säger vi hej då till carro och johan och får äntligen sätta oss i vafeterian som var planerat (vid tillfället) för 1 timme sedan ^^ jag läser igenom teckenspråkshäftet med historia och bla bla bla, och jonatan förhör mig, gick ok och det fick duga ! sedan sprang jag iväg till mitt prov, som gick okej :) kan bli vg :) efter provet hittade jag jonatan igen uppe på nv - han såg lite ut som en zombie haha båda var jättetrötta vid det här laget och 40 minuter tills talen skulle presenteras ! usch jag var nervös !
iaf lektionen började och det var jag, jonatan och kristina som skulle göra idag, som var där iaf ^^ och jag fick göra sist ! och i början darrade jag lite på rösten eftersom jag var så nervös - blev ju inte bättre av bandspelaren som amn var tvungen att trycka Play och Record på ! usch ! men efter en halv minut började jag lugna mig och det gick bra ! vivian gillade mitt ämne också så det var kul sen när de kom med frågor :)
efter lektionen kom william och hämtade mig för att skjussa mig till nina :) hos nina snackade vi lite skit, käkade middag och glodde ugly betty - som jag somnade till, och sedan desperate housewives.. efter var både ja och ninahelt utslagna så nina körde hem mig :D nu sitter jag här och ska slänga mig i sängen snart ^^

ska till stan imorgon och köpa present till papi som fyller år på torsdag :) wish me luck !
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0