promis = underverk

en lång promenad med en god vän kan verkligen göra underverk för ja både kroppen och psyket.. vännen hjälper dig med det du har på hjärtat och promenaden hjälper din kropp.. min promenad med ullis ikväll gjorde iaf underverk för mig, för det första så hade jag inte sett henne på länge så det var kul att få träffas och prata och skratta :) för det andra fick jag prata av mig och fick stöd av min vän sen vi var 2 år, för det tredje så var vi ute på låååång promenad, hela vägen till trånkan och tillbaka, var ute lite mer än en timme :) för det fjärde så kände jag att promenaden tog lite för vi gick snabbt, och det är bra för konditionen, som ärligt talat aldrig har varit sämre !



Tack Ulrika min kära vän för att du gick promenad med mig och fick mig att skratta :) ♥

Kommentarer
Postat av: Ulrika

även om vi inte träffas så ofta så kommer jag alltid finnans där för dig, med cigg eller utan! Älskar dig så mkt och jag e så dålig på att hålla kontakten, men nu är allt i skolan klart och nu ska vi träffas oftare!!

2008-05-20 @ 23:57:01
Postat av: Ulrika

schysst att du valde den snyggaste bilden på oss NOT

2008-05-20 @ 23:58:08
Postat av: Thess

Älskar dig med min vän !

vi ska ses hela tiiiiiiden ^^

2008-05-21 @ 12:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0