Linneas Skiva ikväll :D

åh jag har inga pengar så jag kan inte dricka mer än ett glas vin, vilket jag faktiskt inte vill heller så det passar utmärkt :) jag har också lyckats få med johan, så vi tar bilen in och bilen hem, och plockar upp carro som ska på skiva på mango bar, såå skönt att slippa nattbussen, plus att jag slipper vara en svans på Linnea väl där på festen ^^ skivan är på café opera så det ska bli kul :D vi tänker dock dra relativt tidgt eftersom johan inte ska dricka och inte heller carro och jag tar nog bara ett glas vin eller bara en läsk, och jag börjar halv nio imorgon ^^

 

later xx

Kommentarer
Postat av: Nikolina

glöm inte bort min skiva på onsdag bara =)

2008-05-06 @ 00:26:00
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0