lååång dag

usch.. kom precis hem från skolan ! och då menar jag verkligen precis ! 4 minuter sen kanske !
har haft en lång dag, ganska skön men låång ! började i skolan med att fixa med bordplaceringar, sen var det idrott - amerikask fotboll - hur kul som helst :) jag tacklades till och med :)eftersom man fick välja mellan amerikansk fotboll och badminton så var det bara jag, ninni och maria b som var med killarna och tackladez och sprang, resten av tjejerna var inomhus..
efter idrotten var det tillbaka till biblan för att fixa bordsplaceringar igen.. senare, alltså för en timme sedan började jag och jonatan göra vårat Lovely bones Oral assignment.. så vi lånade vivians bandspelare och spelade in vårat samtal.. nu har jag äntligen kommit hem ! är döhungrig och har huggit in på lite godis som fanns hemma nu, har bara ätit två knäckebröd mackor idag, cafeterian var ju stängd !! snart kommer dock mamma och vi ska grilla.. så jag får stå ut ett tag till ^^

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0