Dagen

min dag har varit ganska lugn, men har ändå varit mycket att tänka på, så jag har inte riktigt varit på topp känner jag, men vissa dagar är det så !
dagen då; hade ställt klockan på 10.30 för att jag hade planerat att åke till stan och köpa present till papsen, men jag var så trött och sängen var så skön att jag snoozade mig till 12 ^^ jag gick upp gjorde frukost satt och åt i lugn och ro framför teven, tgo mig en dusch och fixade mig för att sen gå till skolan.. är ju egentligen ledig idag men jag skulle möta petra rebecca och camilla för att åka till farsta och handla dekorationer till balen :) så jag mötte upp dom och petra körde oss alla till farsta.. vi gick fram och tillbaka mellan lagerhaus och åhléns, men kom fram till ett bra koncept till slut ! det är guldtema på dekorationerna och det kommer bli riktigt fint :)
när vi var klara med dekorationshandlandet och planerandet så åkte de andra tre tillbaka till skolan medan jag stannade för att titta på present till papsen.. men farsta är farsta och det är svårt att hitta saker där tycker jag :/ så när jag hade tittat igenom allt som kunde tänkas ha något min far gillar så rörde jag mig mot make up store.. men när jag går där uppe och knappar på mobilen så ropar någon mitt namn och jag ser my sitta och vifta :) hon satt och fikade med terre och krullet.. så jag gick fram och hälsade och slog mig ner där en timme nästan ^^ trevligt, och tur eftersom jag skulle vänta på att mamma blev klar på jobbet så hon kunde komma och handla mat med mig (hade lovat att laga middagen ikväl ^^) så det var ju mycket roligare att sitta där och prata med tjejerna än att gå och stosa runt i affärer när jag ändå inte kunde köpa något till mig själv !

slänger in en bild också :) My och ja på skivan



vid halv 5 ringde mamma och sa att hon var i farsta så jag älmnade tjejerna och knallade ner till hemköp och mötte mamma.. min plan på tonfisk blev förstörd när de inte hade det så det blev entrecot istället.. efter mathandlandet åkte vi hem och jag började med maten.. det blev en stor god sallad, entrecot och vitlöksbröd till :) nyttigt förutom brödet då men men ^^ blev gott iaf :D och mamma var glad att slippa göra mat ! och var imponerad på mig eftersom jag ALDRIG lagar mat (jag hatar det) och jag gjorde det ikväll på eget val :P efter middagen blev det tv-dags, och framför teven är var jag varit de senaste två timmarna ^^

fan att man ska vara så glömsk att man glömde nicos konsert :( hörde att den var bra iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0