bordsplaceringar- och smyckes pyssel

kom till skolan 1 idag och från 1 till halv 6 satt jag och camilla plus rebecca med bordplaceringar till balen på fredag! ett riktigt pyssel må jag säga, och fan vad vi var duktiga ! och jag säger det nu, soryy om ni blev missnöjda, men ni får helt enkelt finna er i platserna ^^  fast jag tror alla klarar sig faktiskt, vi har varit snälla :)

  


efter skolans pyssel åkte jag till nina i trånkan och vi gick en promenad i solen :) mys !
nu är jag hemma, glor men in trees ^^ och mamma gör mat :)

humöret måste jag säga är bättre, har haft vänner som stöttat och lugnat mig :) tack alla :) men jag är fortfarande orolig.. det blir till att sysselsätta sig :) blir väl några smycken gjorda skulle jag tro, finns inte mycket mer att göra efter men in trees och grey´s anatomy.. så smyckespyssel blir perfekt för att hålla tankarna koncentrerade på en sak och inte oroa sig :)

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0