Äntligen Fredag

Finally Fredag !! fast jag går ju i skolan 2 dagar i veckan bara, men helgen är ju speciell eftersom alla är lediga då ^^
Min Fredag ser ut såhär;
Skolan - visa matteuppgifterna för Emilia
börja på idrottsarbetet, som är en vecka sent !!
fixa lappar om balen och sätta datum på när man senast ska anmäla sin dejt ^^
Frissan - äntligen ska jag klippa mitt trollhår ! det har blivit alldeles föör långt nu så det ska bli skönt !!
Pappa - Pappa fyllde år igår och det är "hans helg" så vi hittar på något jag han och brorsan antar jag, lär bli heron som vanligt eller stan :)
Kalle - älskling kommer hem idag, vet ej dock om jag hinner träffa karln men jag hoppas på det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0