uuääh !

uscha !! är så sjukt trött idag :/ sov iof bara 5 timmar inatt så det kan ju bero på det haha men vafan ! hela dagen har bara varit irriterande !! börjar med matte liksom !! sen ska man sitta kvar i skolan för att hitta bachir och kunna betala det sista till branäs.. hade iof sällskap av johan och erik och fredrik så det var ju inte pest och pina att vara kvar direkt haha men ändå !! sen gick jag till centrum för att hämta mitt nya kontokort :) nice nu kan man köpa saker på internet, och betala taxi med kortet också ^^ sen hemma så ringer far min och tjatar om att han vill boka in ett datum då jag ska skriva teorin och sen uppkörningen ! shit ! jag försökte liksom sova på soffan nu innan träning men far ringde hela tiden så till slut fick jag skälla lite på han haha ! och nu ska jag iväg till träning !

later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0