trött !!

ja då är man hemma igen efter en jobbig dag på jobbet.. nybadad, myskläder på och en kopp te :) nice :P är hur trött som helst nu, bord eläsa engelska boken men jag orkar verkligen inte, kan inte koncenterera mig känner jag :/ ska nog gosa ner mig i sängen med mitt te och titta på sex and the city ^^ har ju alla säsonger på dvd ;)

måste bara nämna detta !
läste i tidningen precis att antibiotika kommer sluta funka, vi har använt antibiotika mot infektioner länge nu, sen 20-talet, och nu börjar bakterierna bli resistenta :/ redan nu vdi medelhavet har många fler fått läggas in pga "simpla" infektioner som urinvägsinfektion, för att antibiotikan inte fungerat ! vi här i sverige är tydligen ganska skonade från detta än så länge, men det märks här också !! läskigt !! tänk att få urinvägsinfektion som just nu botas med antibiotika i tablettform på 4-5 dagar.. tänk att få det och måste läggas in på sjukhus och riskera att dö :O kommer iof ta några år antar jag tills man faktiskt dör pga att antibiotikan inte fungerar, men det börjar ju redan nu märkas att fler måste läggas in, och det är ju så det börjar :O usch ! tänkte bara infromera er om detta ! läskigt läskigt !

later  and stay healthy :P xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0