Mycket att glädjas åt!

Börjar där jag slutade sist ^^ haha
I måndagskväll, efter att jag ätit och pratat med kalle så åkte jag till nina i trånkan.. vi hade en liten myskväll med film godis och tjejsnack ^^ blev mycket trevligt.. och väl behövt just då hehe.. blev ganska sent dock så när det var dags att gå upp vid halv 10 på tisdagen var jag inte så pigg på att gå i stan.. men det ändrades sen när vi mötte Linnea på tåget :) så in till stan och så var det shoppingdags :) jag som har blivit lite anti-gina tricot hittade faktiskt en jättesöt blommig klänning där, och jag är helnöjd :) den är svart kort med massor av små söta blommor på :) kostade bara 199 kr också ^^ linnea hittade ett sött linne i samma mönster.. sen hittade jag en jättefin svart pennkjol på monki, som jag faktiskt kollat på förut men inte vågat köpa, men det gjorde jag ju nu, och nu är det min favvokjol ^^ kostade bara 300 kr också, så värt !!!! sen köpte jag en kuvertväska, typ, liten smal ceriserosa och silver :D hur snygg som helst ^^ så även om det bara blev tre köp på shoppingrundan i tisdags så är jag helnöjd :D och det är ju det som räknas !!
efter shoppingen åkte jag hem, ringde kalle, hoppade in i duschen, bytte till den nya klänningen ^^ sen när mamma kom hem hjölpte jag henne med maten, och mitt i mitt hjälpande med maten kom kalle :) så när maten blev klar hade jag och mor och kalle en trevlig liten pratstund :) sen rörde jag och kalle oss upp till mitt rum och försökte bestämma vad vi skulle hitta på.. vi hyrde film sist så det var vi inte så sugna på och klockan hade hunnit bli 9 så det fanns ju inte så mcyket man kunde göra.. till slut så tog vi bilen och bestämde oss för att köpa tobak och kol och åka hem till honom för att röka vattenpipa och se tv :) mycket mysigt :) åh vattenpipan fick mig att längta så himla mycket mer till sommaren !! men iaf när vi kom hem till älskling så gjorde vi fört några mackor innan han började fixa och trixa med sin pipa.. men till slut så blev allt klart och vi la oss i sängen och glodde tv och mös :D

 

vaknade vid 1 igår, skönt att sova ut :D vi låg och drog oss i sängen någon timme också inna vi orkade gå upp och fixa oss för att sen åka till farsta och äta frukost och dricka kaffe ^^ hade inte varit i farsta på länge så jag tvingade med kalle runt lite också, ville titta på skor, och då såg jag en helt ny skoaffär med ascoola pumps i alla möjliga färger !! *dregla* det var tur för älskling att jag inte hade så mycket pengar med mig för då hade vi blivit kavr ett tag kan jag ju säga, nu tittade vi ju bara ^^  efter våran sväng i farsta så körde älskling hem mig och han åkte iväg och gymma, och jag satte igång att välja kläder för kvällen.. det var nämligen bestämt att jag, nina, lisa, pernilla, ebba, och några tjejer till, skulle till cafét.. så man var ju tvungen att vara lite mer propert klädd än vanligt när man går ut.. så jag med min nya fina kjol stog hur länge som helst och testade blusar osv som skulle passa.. tills lut hittade jag en söt vit blus i mors garderob som passade perfekt ^^ sen var det bara att duscha.. vänta på maten.. äta.. fixa mig !!

 


eftersom jag var lite sen så kom kalle och hämtade mig och körde in mig till söder där tjejerna väntade, tack älsk !! väl på söder hamnade vi på en jättemysig bar som jag inte kommer ihåg avd den heter, men den ligger i snett mitt emot la cocaracha.. det var hur bar som helst där.. så dä förade vi lite jag, nina, pernila och ebba.. senare kom lisa och sen kom erika också :) vid tolv bestämde vi oss för att röra oss, mot vad jag tänkt skulle bli cafét men nejdå.. tjejerna hade ändrat sig så vi hamnade på vanilla först och sen mötte vi ett killgäng där som skulle vidare och vi hade inte så kul på vanilla, var där 5 minuter (de hade ingen garderob öppen heller, jäkla puckot, stället var ju packat med folk) så vi följde med dom till K15, och det var första gången jag var där, och jag kan ju säga att det var definitivt den sista ! fy fan vilket ställe ! blää.. men allt folk som var där var väldigt roliga att titta på, alla hade något idiotiskt och konstigt för sig eller i sig haha så det var verkligen som en stor humorshow !! hittade dock ett par normala människor, träffade ju på Fia och Nina där :) länge sen jag träffade dom så det var trevligt, även om det bara var för någora minuter ^^
till slut vid 2 kände vi att det var dags att gå.. trötta och inte lika taggade ställde vi oss  den jobbiga kön för att få våra jackor och väskor !! killarna som jobbade där var ju jättesega så det tog ett tag ! kom ut därifrån vid 5 över halv 3 tror jag.. Nina hoppade direkt in i en taxi, jag ringde kalle som var hos boban men skulle komma och hämta mig :) han skulle åka om tio så jag fäljde med pernilla mot centralen för hon skulle ta bussen först men hon missade den precis så hon tog ut pengar istället och tog en taxi.. så jag satt ensam vid bussen två minuter till kalle kom i bilen :) tack älskling för att du är så snäll :D :¤ vi vaknade vid 12 halv 1 imorse, nice :) såg att det var fint väder ute också, så jag blev på bra humör direkt ^^ låg kvar en stund och drog oss idag med hehe.. till slut orkade vi oss upp fixade oss och gick till bussen faktiskt, johan (kalles far) hade bilen så kalle fick åka kommunalt till gymmet ^^ mohaha !! bussen går ju direkt till mig så det var ju inte så jobbigt för mig men för älskling var det lite jobbigare eftersom han skulle till johans jobb där de har gym ! och det var nästan vi gärdet om jag inte minns fel ^^
nu har jag varit hemma och slappat ett par timmar ^^ borde göra projektarbete men jag har noll motivation !!! :( dumma mig ! nu kom mamma hem också så ska umgås med henne lite :)

later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0