Jävla skit !

vafan.. alla tjejer där ute vet hur jobbigt det är med "den röda veckan".. eller jobbigt och jobbigt, det är ju inget man direkt lider av sådär eftersom det är så kort tid och bara en gång i månaden.. men just nu är jag så jäkla arg ! det är väldigt frustrerande att få sin röda vecka precis när man ska åka bort.. och ja, det fick jag för två veckor sen, observera, TVÅ veckor sen ! och ja, den var som vanligt liksom, inga konstigheter, jag klarade mig även om jag var bortrest, inga problem.. men nu så är det mycket konstigt ! har varit fri i ca 10 dagar.. och nu verkar det vara dags igen för "den röda veckan".. Strange !!! vet ej om det är för någon dag bara, men det hoppas jag för jag tänker fan inte ha röd vecka hela lovet ! inte ok ! Det kan visserligen ha att göra med att jag varit sjuk hela den här veckan och knappt ätit något, då kan ju allting rubbas liksom, fast då brukar det ju vara så att man hoppar över en gång eller något liknande, inte att man får det med en veckas mellanrum !! usch ! arg arg arg !

ursäkta de som tycker det är obehagligt eller så, men vafan, det tillhör livet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0