illamående torsdag

usch ! har mått illa hela dagen, så det har varit svårt att äta även om jag varit hungrig så det har inte varit så kul ! men när jag väl tvingade i mig något så "minskade" illamåendet lite.. (nu är det bra igen :) har väl ätit något dåligt som ställde till det i magen ^^ ) aja annars har det varit en slapp dag.. lyssnade på genomgång på matten, och emilia bjöd oss alla på choklad :) sen rast då jag först satt i soffan i biblan med frida och sen läste lite sen när hon hade lektion kom erik och fredrik och deras grupp från svenska c och satte sig vid mig så jag pratade med dom lite.. sen var det dags för idrott, kristian och jonatan som höll lektion i volleyboll.. inte min sport måste jag säga mend et var kul :) efter blev det dock lite stressigt för vi skulle redovisa på teckenspråket om service- och signalhundar som hjälper döva.. hittade ju ingen info eftersom varken jag elelr sofie kunde komma in på internet, så oscar fick smita en stund från lektionen och hämta info från wikipedia som vi stog och läste innantill ! inte ok, emn vi ska lämna in skriftligt sen :) så det blir bra ändå :) efter det så var det engelska då vi bara diskuterade vad för frågor om boken vi ska diskutera :) och sen Characture analysis :) sen var det hockey för min del !
de var ju verkligen asbra i början, ledde med 3-0 mot LHC efter första perioden men sen steppade LHC upp sig och det slutade med 3-4 :( och nu sitter jag och tittar på 5an, när Gordon Ramsey hjälper en katastrof restaurang, det är kul faktiskt :) vissa folk är ju verkligen stupid !! :P

aja that's it for now
later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0