hej hopp !!

träningen igår var väldigt givande kände jag igår.. det där med spotturns och three spotturn är svårt att tajma rätt och få det se riktigt snyggt.. är så mycket man måste koncentrera sig på samtidigt, eller a några grejer iaf.. så nu ska det övas :) gick ifrån träningen ganska yr också eftersom vi hållt på att snurra hela tiden ^^ aja..
efter träningen kom jag, duschade, tog på mig myskläderna och åt lite och slappade framför teven.. sen var det ju premiär för nya avsnitt från 2 ½ men, nice :D dom är ju så jäkla sköna !! sååå kul ! så jag mamma och brorsan satt i vardagsrummet och asgarvade i en timme :) sen efter gick dom och la sig och jag satte mig framför datan och väntade på att kalle skulle komma.. han kom vid typ halv 11 :) sen hade vi mys framför teven :) så himla skönt att han är hemma :) mindre skönt att veta att han kanske ska till tchad efter sommaren.. men aa det ska inte tänkas på nu ^^ det är då, och det är bara kanske !
aa idag då så har vi haft en kul drama lektion på morgonen, och nu är jag hemma igen för att plugga på mitt teckenspråktal om mitt drömhus :/ svårt !!! jag kommer inte ihåg alla tecken !! hur svårt som helst !! men det känn som, även om det går skit på teckenspråket så kan inte det tynga ner mig idag :) jag vaknade på mycket glatt humör idag, lite trött dock, och sen är det sjukt fint väder ute, fick skjuss till sokolan av kalle, hade kul på drama, och jag har en stark känsla av att nina klarat sin uppkörning idag :) nice !!
aja jag ska gå och vara duktig och plugga lite så jag inte gör bort mig helt ^^

later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0