getting away with murder

jag tog ledigt från skolan idag.. eller aa, jag sket helt enkelt i coachtiden(mentortid) på 20 min för jag ville sova ut så det gjorde jag :) nice ! sen skulle jag ju vara duktig och jobba på projektarbetet men internet funkade inte, sen funkade word inte heller ! så det gick ju inte ! så jag började läsa lite i teoriboken för körkortet som jag hämtade hos nina i onsdags, men kom bara in på boken några sidor sen var det inte kul längre, motivationen av att vara duktig hade försvunnit ! så jag har verkligen bara slösat bort dagen farmför teven, har tränat lite också iof, men annars har jag varit lat och dum !

när mamma kom hem hjälptes vi åt med maten och åt framför så ska det låta :) mysigt med mor och dotter tid ! :) nu har jag pratat med kalle iaf och vi ska ut och ta en öl sen får vi se om vi möter upp de andra som skulle till 360 eller någto sånt ställe.. så vi får se ! men nu ska jag göra mig i ordning iaf, när nagellacket torkat ^^

later xx

(låt som spelas nu : getting away with murder - papa roach)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0