typiskt !!

tror ni jag kom iväg till stan idag ? ne såklart inte !! vid 8 fick jag sms från nina där hon skrev att hon mådde dåligt och är sjuk.. så jag stängde av mitt alarm och sov vidare.. nina ringde sedan och väckte mig igen vid 11 och småpratade lite.. sen fick jag sova vidare ! slutade med att jag vaknade 13.35 !!!! så jag kommer inte kunna sova inatt igen :/ aja nina ringde igen när jag gjorde frukost och vi pratade om att vi åker till stan imorgon istället.. fine jättebra ! hade ju biokväll med frida och elin att se fram emot idag, Sex and the city var den planerade filmen.. men icke ! de svek mig också ! frida är för trött, hon började jobba 7 imorse så jag förstår att hon är trött, men vafan vi hade bestämt !! :( så nu vet jag inte vad jag ska göra :( gaaah ! jag blir galen ! vill inte sitta hemma !!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0