trevligt

  


igår var det ju lugnt utgång med pernilla och nina på after :) senare vid 20 över 12 kom berglund och några av hans vänner :) det var roligt att träffa honom eftersom det var 9 månader sen sist, han har ju varit på jorden runt resa.. så det var kul att träffa honom och höra om hans,jackes och jimmys äventyr runt om i världen :) det blev dock inte en så sen kväll.. pernilla stack vid 1 och nina gick vid kvart över 1.. 20 minuter senare bestämde vi oss andra för att gå vi med.. jag är ju hos pappa nu, han bor ju på hornsgatan, så berglund var snäll att följa mig hem, det är ju inte så långt att gå :)

   


nu är jag dock trött.. hade svårt att somna eftersom jag inte är van vid massa bilar som låter, plus att pappa och micke vaknar tidgt på mornarna så man kan inte sova länge, och det är svårt att somna om pga alla jäkla bilar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0