lat

gud vad lat man blir av att inte göra något på dagarna haha.. idag åkte jag iof till trånkan och la mig i solariet i 20 minuter.. annars har jag bara tittat på sex and the city ^^ uscha jag måste pigga upp mig.. kan inte bara sitta hemma hela tiden.. jag har faktiskt saker jag borde göra;

boka in mig på en intensiv kurs, så jag har körkortet när min nya bil kommer
plugga på terorin till körkortet
ringa erik, eller johan, måste träffa dem, dels för att erik ska få tillbaka sina skor, och för att det var ett tag sen :)
hitta en klänning till midsommar, vill ju vara fin när jag träffar älsklings släkt ^^
ringa william, ska göra det igen snart, har redan ringt en gång idag, emn jag har för mig att han jobbar just nu

aja ska ta tag i allt :) när jag orkar..

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0