habegär - randigt

Den här kjolen liknar min blåvit-randiga från gina tricot ganska mycket, men det gör inget ! jag vill ha denna ändå !! jag tycker det är så fint med sådana kjolar så jag kan inte få nog.. ska till stan imorgon med nina, ska försöka hitta något liknande då.. men det ju in te hända om jag känner stockholm rätt *suck*.. om jag inte hittar någon kjol eller klänning imorgon funderar jag starkt på att klicka hem denna fina skapelse från ASOS :) jag behöver hitta skor imorgon också, några enkla tygballerina gärna.. hittade både svarta och vita enkla tyg ballerinas på wedins när jag var i farsta idag, kostade 150kr st så det var ju som hittat, men vågar man köpa såna med jättetunn sula, de vita blir ju smutsiga på en gång också :/ fast de hade "lufthål" på sidorna så dom var inte varma alls ! och dom var jättesköna ! haha ne nu har jag övertalat mig själv till att köpa dom imorgon ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0