dagarna efter studenten

ja dagarna efter studenten har varit ganska lugna faktiskt :)
älskling kom ju hem på onsdag, när jag bara låg hemma och gjorde ingenting, men vi hann inte träffas då så jag fortsatte att göra absolut ingenting, jag mådde bättre på onsdagen men var inte helt frisk, så jag ville vila så jag inte blev sjuk igen..

på torsdagen var det kiddes och nicos student :D skyndade mig som fan för att hinna med tåget så jag skulle vara i tid till kiddes utspring :) mötte linnea på vägen :) vid liljeholmen mötte jag upp max och lisa och vi gick till kiddes skola där vi mötte anna och resten av persson familjen :) haha folk var ju förvirrade, alla stod fel, det var inte förrens man hörde studenterna komma ut på gården där de skulle springa ifrån, som folk rörde sig ditåt och fattade var de skulle springa ut ^^ men det blev ju bra till slut ! efter alla kramar och kort osv var det dags att vinka av kidde och lisa på flaket :) när vi hade gjort det åkte jag max och fredrik till farsta för jag skulle köpa present till kidde, mamma la ju ansvaret på mig, suck ! men det blev två riktigt fina armband så det blev ju bra :) och sen komemr nina som också skulle köpa något.. och vem om inte älskling kommer förbi när vi sitter och väntar på guldfynd :) fast det blev bara snabbt hej och vad gör du här, för han skulle till stan, det visste jag men inte farsta så aa.. men viskulle ju ses senare, han skulle på en familjeväns studentmottagning precis som jag.. efter att nina äntligen hittade ölglas på åhlens så kunde vi åka hem till kidde.. kidde kom efter en kvart kanske.. väldigt väldigt full ^^ och lisa hade också hunnit bli aspackad på flaket ^^ de båda somnade vid 6 haha och sova till typ 20 i 8 ^^ vid 9 åkte vi hemåt, eller a vi åkte mot haninge för att tvätta bilen, sen hem :)
hemma ringde jag kalle som inte svarade, han var ju kvar på sin väns mottagning.. så jag hoppade in i duschen och gjorde mig iordning så länge.. vid halv 11 så ringde han och var på väg hit.. och då var han redan vid trånkan, och han ville åka iväg och käka !! hur kan man vara hungrig efter en studentmottagning, förstår inte.. men men så jag skyndade mig och han hämtade mig och vi åkte in mot stan.. men i stan så ville han inte käka längre, så vi åkte hem till honom istället.. älskling tog fram vin och glas och täcke och sen gick vi ner till vattnet dr vi satt och mös och pratade :) så mysigt att bara få sittta och kramas och prata, speciellt vid vattnet på kvällen också ^^ hade ju inte umgåtts på jättelänge så det var underbart :) myggen var det ända jobbiga haha, när de blev för jobbiga och jag lyckats få 4 bett så gick vi in och mös istället ^^

på fredagen så vaknade vi vid 11 av att städerskan dammsög, sen kom kerstin (kalles mor) ner och sa "är det inte härligt när de dammsuger" hehe hon är så rolig ibland :) jag som hade vaknat lite till och från på morgonen var klarvaken när hon kom ner, men kalle halvsov fortfarande haha.. sen  säger kerstin att vi borde bada, för det var 21 grader i vattnet och jätteskönt.. så det var planen, men jag var ju tvungen att få upp kalle först ! det blev typ brottningsmatch i en halvtimme, tills slut så fick jag upp honom.. fast eftersom hann var snabbare med kläderna på, så gick han upp till familjen först och säger att det var han  som fick upp mig, så alla börjar ju retas när jag står och klär på mig haha.. aja vi kommer iaf ner till vattnet till slut och klär av oss för att hoppa i :) men båda står och tittar på vattnet ett tag, innan jag tvingar kalle att gå i först ^^ och ja, han tyckte ju inte att det var varmt först så jag bev ju ännu mer badkruka haha, men sen börjar han simma längre ut och hålla på så då måste ju jag hoppa i.. och ja, det var inte varmt, men det blev väldigt skönt efter några sekunder :) det var mycket skönt att få bada eftersom det var så varmt.. första doppet för i år :) det är sommar !!! man känner verkligen att det är sommar när man badar :P efter att vi lekt lite i vattnet så la vi oss i solen en stund.. sen gick vi upp för att dricka kaffe och äta frulle.. jag kan inte dricka kaffe längre har jag märkt :( min mage klarar inte av det, kanske börjar få magsår eller någon sånt, men jag klarar inte av det.. aja när vi sitter och pratar och äter så sitter annika (kalles syster) och säger att hon är så himla sugen på princesstårta och har varit det ett tag.. så vi bestämmer att när jag och kalle ska till farsta och äta glass och gå runt så kanske vi kan köpa en tårta så vi kan ha lite nationaldagsfika sen :) så vi åker sen iväg hem till mig först där jag tvättar av mig sminket och tänkte byta kläder, för jag hade en svart stickad kortklänning, men jag fick inte för kalle, den var för fin på mig så jag fick inte byta haha.. sen åkte vi till farsta och köpte glass och gick runt lite innan vi köpte en tårta och åkte hem till honom igen.. annika blev mycket glad av att vi köpt tårta :) men vi väntade lite med att fika.. vi gick ner och tittade lite tv och brottades lite ^^ sen hade annika och kerstin dukat upp och gjort te, så vi satt hela familjen och fikade och pratade, förutom eva (kalles andra syster som jobbade och skulle åka iväg med båten på kvällen).. mycket trevligt :) efter fikat gick vi ner till sängen igen och glodde tv och mös, trötta som vi var ^^ vid sex körde kalle hem mig och åkte till boban, vi skulle se sigen efter maten.. vi skulle egentligen ha grillat allihopa hos linnea, men hon mådde inge bra :( så kalle åt hos boban och jag hemma.. vid kvart över 10 så mötte kalle mig på vägen till boban, sen spenderades kvällen där :) mycket trevligt.. fick ju faktiskt umgås lute med hans kompisar nu, förutom my då som jag träffat fler gånger :) men hon var också där :) vi satt först ute och pratade och så, sen rörde vi oss innåt och tittade på klipp på youtube och sen skulle de spela något läskigt japanskt tv-spel med en tjej som i Grudge :/ asläskigt !! fast sen spelades det hockey coh då fick jag och my pröva, jag vann första gången och my vann andra :) det var askul haha.. sen var det Pro evolution Soccer som gällde.. och killarna spelade vm.. och kom långt tydligen och var helt inne i det så det var läskigt nästan haha.. boban och kalle var galna medan alex tog det lite mer på skoj haha.. sen rörde sig my hemåt.. och jag fick sitta och titta på deras sista matcher.. när de spelat klart blev jag tvingad till att spela en match mot alex.. haha det var skitsvårt.. men jag gjorde några snygga mål.. och efter att det blev 2-2 och inga mål i förlängning så blev det straffar, som JAG VANN haha.. det var mcyekt roligt :) vid 3 bestämde jag och kalle oss för att röra oss hem till mig.. boban som precis fått dit en tjej tyckte inte att vi skulle gå men vi var trötta och ville hem.. kalle skulle upp tidigt också och bilen stog kvar hos boban, så om vi hade stannat hade vi inte fått sova någonting.. nu somnade vi iaf 5, och sov till kalles jäkla alarm ringde vid halv 9 ! suck ! men jag somnade om när han hade gått ^^

Lördag; var hemma och degade hela dagen hehe.. var ju så trött.. sov ju knapp någonting.. 6 timmar kanske så jag var bara seg ^^ men vid fem gjorde jag mig i ordning och mötte linnea och annie.. annie skulle hem och jag och linnea gick till ica och handlade maten för kvällen.. vi skulle grilla :) det blev kött, pommes och sallad :) det vanliga, och efteråt blev det massa godis ^^ samtalen handlade mest om killar och hur dumma dom kan vara haha, precis som vanligt ^^ vi satt ute till halv tio tror jag, innan vi blev trötta och frusna och bestämde att vi skulle glo en film.. vi plockade undan och sen fastnade vi framför den gröna milen! åh så bra film ! bröjar alltid gråta när john coffey säger att han vill att allt ska vara över, han är trött på att aldrig ha en vän och allt dumt människor gör mot varandra.. åh kan inte hålla tillbaka tårarna när han säger det.. usch ^^ vid halv 1 fick jag sms från älskling.. trodd ehan skulle iväg och grilla med sina plutonbuddies men icke då, han var hos boban och spelade pes.. fast han fick tydligen inte mitt svar förräns 20 i 2 och då hade jag somnat ^^

Söndag; hade så himla tråkigt och alla människor var så himla tråkiga också !! ullis svarade inte, nina var i skara, frida orkade inte gra något annat än spela tv-spel hemma, linnea hade blivit sjuk osv osv.. tråkigt !!! jag glodde tv typ hela dagen ! suck ! men jag träffade frida sen efter middagen och vi gick en promenad :) efter det så gick vi hem till mig och pratade och bestämde oss för att se Moulin Rouge :) älskar den filmen ! så bra :D sen gick frida hem.. och jag ringde älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0