blå lägenhet ?

min far bor i en ganska stor tvåa på hornsgatan, den är någonstans mellan 60-70m2.. jag älskar den :) men den är ju ganska liten för 3 personer, jag sover på soffan i vardagsrummet när jag är där liksom, men det gör iof inget för soffan är superskön ^^ hehe.. men far min vill köpa en stärre lägenhet, och om han gör det så flyttar jag in på hornsgatan :D hur nice blir inte det ?

iaf igår när jag skulle sova var jag inte ett dugg trött så jag låg och tittade på massa sex and the city, har hela boxen hemma :D men efter 4 avsnitt bestämde jag mig för att stänga av och försöka sova, klockan var halv 2 ändå.. men jag var fortfarande inte trött, så jag låg i mörkret och tänkte.. och jag tänkte väldigt mycket på hur jag vill att min sägenhet ska se ut, färger och inredning och så :) och jag kom fram till att jag vill ha en väldigt ljus blå fondvägg i vardagsrummet och resten av väggarna vita.. skulle kunna ha samma i sovrummet ^^ vill ha ljusa färger, och med en mycket ljus blå fondvägg, kan man inreda med massa olika färger.. jag vill ha en vit soffa och vitt soffbord.. sen vill jag ha turkosa kuddar, kanske några ceriserosa, några ljusgröna också.. lite färgglatt sådär :) men inte för mycket på allt.. bara på detaljerna, som kuddar, lampor, ljus, blommor.. åh så fint :D jag låg och tänkte ganska länge.. har nästan hela lägenheten klar ^^ gäller bara att få flytta in och hitta allt jag vill ha ^^

men iaf jag kom fram till att lägenheten kommer gå i olika ljusa blå toner och vitt på väggarna, skapar en helhet vilket jag hörde av "simon och tomas" på tv att det är bra ^^ plus att jag tror det blir jättefint :) och ljusblått är en av mina absoluta favoritfärger ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0