vattenkrig!

igår; var jag ju som sagt i stan med mor :) vi stuttade runt först på söder, götgatsbacken och sen gick vi in mot kungsan.. köpte min kjol från monki, hittade även ett linne där.. allting var 50% rea så både jag och mamma blev som tokiga ^^ vid halv 5 satte vi oss på friday's för att äta :) mycket trevligt !! och vi skrattade mycket åt att man verkligen kunde se vilka som var turister och vissa som faktiskt var från stan.. familj efter familj kom in och vi såg direkt att de inte var från stockholm ! ^^ kul kul!  efter middagen med mor fick vi skynda oss till tåget 17.22 för att jag skulle hinna duscha när jag kom hem innan jag skulle ta tget härifrån skogås till älvsjö 18.18 !! så vi kom hem 17.50.. jag hoppade snabbt som attan in i duschen, tvätta håret och raka benen snabbt !! sen var klockan 5 över och jag skulle gå om 3 minuter.. så jag slänbga upp mitt dyblöta hår i en knut på huvudet, slet på mig kläderna, slängde ner lite smink, deo och parfym i väskan och sprang iväg !! haha jag var inte en kul syn på tåget !! men jag hann iaf ^^ i älvsjö hämtade nina mig och vi åkte för att hämta lisa, för att sedan åka till kvantum i kungens kurva och handla mat för kvällen hos lisa.. jag skulle ju inte ha något men lisa och nina skulle.. jag köpte godis :) ^^ när vi var där ringde älskling som hade kommit hem 2 på natten.. han skulle till boban och jag var ju med nina och lisa och vi skulle grilla med kidde, fredrik och hampus.. så vi bestämde att höras senare.. hemma hos lisa började väntan på killarna som var sena, nina och lisa åt toast skagen i väntan på att få börja grilla ! när killarna äntligen kom flyttade vi oss ut och grillandet började och en trevlig kväll tog sin start.. vid 12 var det dags att åka hemåt.. men jag ringde till kalle och bestämde att jag skulle sova hos han.. så jag följde först med nina hem och var där en timme (jonas kom sen och jag var inte uppskattad där hos nina när de ville vara ifred ^^) och sen vid halv 2 bestämde sig kalle för att hämta mig.. :) stackarn hade dock haft rödlysen hela vägen så han kom till nina vid 2 !! sen åkte vi hem och myste hos honom !!

idag; jag vaknade till vid 11, sen vid 12 och sen vid 1 när pappa ringde!! och där vid 1 bestämde jag mig för att inte somna om igen, jag var för pigg.. men älskling tänkte annorlunda, han ville sova.. jag låg och petade på honom en stund innan jag gav upp och lät han sova vidare ett tag.. men sen fick jag nog.. var så tråkigt att bara ligga där så jag väckte honom och sa att jag hade tråkigt !! så han grymtade och satte på teven åt mig och somnade om !! ja så jag låg och tittade på tv !! först bröderna lejonhjärta och sen animal cops-houston och sen hundräddarna, och sist men inte minst grease !!! vid 2 där när grease började försökte jag väcka älskling igen och det gick bättre den här gången.. så vi gosade in oss i varandra och han halvsov medans jag kollade på grease.. sen vid halv 3 orkade jag inte ligga och glo längre så då började retandes och brottandes haha.. till slut så kom vi fram till att jag störde älskling när han skulle dricka vatten ur vattenflaskan, jag skakade honom så han höll på att spilla på sig själv !! haha han hotade med att hälla vattnet på mig om jag fortsatte, så jag gömde mig i täcket och fortsatte och han gjorde först inget, sen när jag vände huvudet någon sekund mot teven så får jag vatten över huvudet och ner på ryggen !! och vattenkriget är igång !! fast det var bara jag som blev blöt !! han hade ju flaskan !! ^^ försökte med duschslangen när han skulle hälla ut vattnet i handfatet men han sprang i i rummet jäkla fegis ^^.. aja till slut så kom vi båda upp efter allt detta och vi gjorde oss iordning och åkte först till farsta, för att upptäcka att de stängt, och sen till stan för jag skulle hämta pengar, sen till statoil vid sköndal för att kalle skulle ha en redbull, och sen runt lite varstans i trånkan skogås.. till slut kom jag hem ! haha.. nu sitter jag här och har precis ätit middag, funderar på om jag ska lägga mig i ett bad ? eller kanske gå en promenad ? får se..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men vilka sovtider ni har människa! ;D

2008-07-20 @ 22:11:31
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0