unbelievable

min rygg gör så jävla ont nu !!! vet inte vad jag gör, kanske spänner mig på ett visst sätt när jag kör.. hur som helst så är nedre delen av ryggen sjuk spänd och gör så ont så jag kan inte ens beskriva.. kan inte gå stå eller sitta.. inte ens ligga ner utan att det gör ont.. bara för några sekunder när jag lagt mig ner känns det ok men sen börjar smärtan igen !! det är så typiskt !!! känns som allt går fel nu ! jag orkar inte !! jag ska egentligen plugga teori nu men jag har för ont för att koncentrera mig !! usch !!! allt dåligt händer mig nu känns det som !!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Usch! Du förtjänar inget utav det! :(

Om Alexian somnar när vi ses idag så ska farbror Della ge dig lite massage och snacka skit.

Snart har du ditt körkort och då kan du köra över alla elaka människor, haha!

2008-07-31 @ 10:53:01
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0