Soliga Tisdag

Min tisdag började med att jag gick upp klockan 9.. åt frukost, duscade och fixade mig ohc gick till körskolan för min andra lektion.. körde runt i larsboda och det gick hur bra som helst :) jag måste dock lära mig att släppa kopplingen när jag växlat, vet inte varför men min fot vill gärna trycka ner kopplingen lite längre än vad som behövs ^^ efter lektionen så ringde pappa direkt när jag kommit hem och fråga om jag coh micke skulle med till vidaj och sen farsta.. visst, skulle ju träffa kalle på eftermiddagen och klockan var bara halv 12 så varför inte.. åkte till vidja där micke och pappa badade i sjön, jag tittade på och frös ^^ efter badet satt vi i solen en stund och pratade för att sen vid kvart i 2 åka in till farsta.. denna gång fick jag köra :) gillar inte pappas bil dock :/ den är så stor och den är automat så jag kan ju inte öva på det jag behöver, det ända jag lär i pappas bil är tatt läsa trafiken, vilket är sjukt viktigt iof, men jag gillar inte hans bil ändå.. vid 20 över två ringer kalle som varit hos sina farföräldrar.. vi bestämmer att ses vid tåget i farsta strand.. skulle in och hämta bilen kalle hyrt (hans familj tog deras bil till landet) så jag gick runt ett tag till med pappa och micke i farsta inna pappa skjussa mig till tåget.. stackars pappa som fick böter.. kom till bilen 15.03, lapplisan skrev boten 15.01 !! hur otur är inte det ?? så far min var inte glad.. han skyllde lite på mig haha.. jag skulle nämligen köpa strumpor och det tog ju några extra minuter ^^ men men vad göra ?
pappa skjussade mig iaf till tåget och jag mötte kalle på perongen ! han tog min mjukglass ! hade iof blivit mätt, ätit halva så det gjord einte så mycket ^^ mjukglass är väldigt mättande !!!
vi åkte in till stan och gick först till hyrbilsstället Hertz och sen till banken vid sergel och sen tillbaka.. så vi fick oss en liten promenad i solen i stan iaf :D sen sprang vi runt och letade efter bilen i garaget.. till slut så hittade vi den svart volvo caben som kalle hyrt :D en samma som på midsommar :) vi tog den långa vägen genom stan hem, i solen.. cab är bilen på sommaren !!!! :D åkte förbi operan.. måste gå med mormor snart igen :D kalle har ju sett den svenska uppsättningen av phantom of the opera !! *FUSK* men om de gör den igen ska jag bannemig också se den !!!!!!!!!!
nu är jag hemma iaf och har ätit mina goda pannkakor till middag.. funderar på vad jag ska göra nu ? promenad kanske? måste hitta någon att gå med dock ^^

later xoxo

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Tack hun :)

2008-07-22 @ 22:34:53
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0