Nya Therese

nu har jag bestämt mig för att bli nya duktiga Therese !!
jag ska bli nyttig för det första, jag vet man har hört det flera gånger och det slutar ALLTID med att jag sitetr med en godispåse i knät framför teven.. men icke längre !! ne jag ska ta tag i mitt liv.. jag ska sluta vara onyttig och äta hälsosamt och börja träna.. jag ska ta tag i mitt körande och skaffa körkortet så snabbt som möjligt, ska bevisa för alla att jag kan !! jag ska pallra mig iväg till sjukhuset och fixa så jag får en operation av de förbannade brösten.. och jag ska söka jobb !! och jag ska försöka komma på vad jag vill göra de närmsta åren ^^

en ny Therese skall ta VÄRLDEN med STORM

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon säger jag nu då :o)

Ju fler kommenterarer till inlägget om utlottningen ju större chans har man att vinna :o) Så du vet :)

2008-07-12 @ 10:41:12
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Daniella

Så ska det låta!

2008-07-12 @ 10:58:53
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0