när man mår dåligt

för att slippa må dåligt hela tiden ska man koncetrera sig på saker som man faktiskt måste göra.. som t.ex jag nu läsa teori för körkortet ! man släpper tankarna på det som får en att må som man gör och tänker bara på det man gör för stunden ! både bra och skönt.. kände själv att jag koncentrerade mig extra mycket idag på körlektionen och det gick jättebra !! jag klarade backningarna jag skulle göra mycket bra och parkeringen som vi började med idag gick också jättebra !! så för att slippa må dåligt ska man koncetrera sig på det som är nödvändigt.. annars går man bara och grubblar över samma saker hela tiden och verkligen mår sämre !!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Smart tips! Tycker du är jätteduktig med körningen o allt! Det är svårt att koncentrera sig när man mår dåligt, men du verkar klara det bra :)

Duktiga du :) PUUSSS

2008-07-29 @ 17:41:41
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0