Kaffesnack

efter körlektionen idag satte jag mig och pysslade lite emd ett armband för att driva tiden.. ingen jävel var ju vaken och jag kände att jag var för snäll för att väcka alla.. dock vid 20 över 10 ringde jag ullis och väckte henne snabbt, men hon hade inte sovit inatt så jag lät henne vara.. sen bestämde jag mig för att jag och frida och ullis skulle fika i farsta och snacka lite, var längesen vi gjorde det.. men det blev bara jag och frida för ullis är typ sjuk och behövde vila :( kom till farsta vid 20 i 3 och vi satte oss direkt på waynes(stavning?) och tog en varsin kaffe.. och sen var snacket igång ! allt ifrån killarna till vilken kändis man tyckte mest om :) mycket trevligt.. haha satt nästan 2 timmar och kaffesnackade så som jag så fyndigt döpt det till ! efter kaffet så gick vi och kollade lite sen åkte vi hem.. frida hade jobbats en 7 imorse så hon var dötrött.. vilket ag faktiskt också är nu :/
juste, mötte väldigt många vi/jag kände idag; victor, jocke, danny och sebbe.. eller inte så många 4 st haha men det är inte ofta man möter mer än 1 eller 2 personer man känner när man går sådär.. trevligt trevligt :)

nu väntar jag på att mamma ska komma hem, är hungrig som en gris och hon handlar ju det om ska lagas :/
får se vad jag hittar på sen, ringer ullis och kollar om hon mår bättre :) ringa älskling kanske.. får se :)
later xoxo

Kommentarer
Postat av: Daniella

Meh! Jag vill också fika :)



Fan va vi suger! Vi måste ses snart

2008-07-21 @ 19:18:12
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0