hör och häpna

jag kunde sova inatt när jag gick och la mig !!! hur skönt som helst, men jag sov ju till 1 så jag kommer inte kunna sova inatt dårå.. men jag ska ställa klockan tills imorgon så aa..  orkar inte berätta historien om 80-åringen från igår, i detalj så jag säger bara det här ; kom in på donken i huddinge för att träffa william och patrick, en gubbe sitter brevid och börjar säga massa saker som att jag är vacker och gudomlig och jag har tydligen en mycket fin hals !! haha sen skulle han  gissa min ålder ; han gissade 18½, vilket är precis vad jga är :O fett läskig snubbe ! sen frågade han vad jag hette och precis när jag sa det så sa han eva, min mor heter eva, vilket också var lite läskigt ! sen sprang vi därifrån när alla på donken tittade ocg garvade och vi skrattade hela vägen hem !!
idag har jag william och patrick handlat kläder till wille :) ett par jeans, en t-shirt och en skjorta :) asbra :D sen började vi titta på I am Legend men jag drog efter en kvart för nina skulle komma hit och vi skulle vina.. just nu sitter vi och vinar och tittar på scrubs :D myys !!

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0