härlig helg, men stackars älskling

jag har haft en underbar helg :) bra väder, härligt sällskap och massa kul :)
i fredags var jag ju hemma hos nina och käkade kräftor med nina och pernilla :) mycket trevligt !! tjejerna är så underbara, vi kom fram till att kan vara ganska "manliga" haha svårt att förklara och jag orkar inte riktigt ^^ men kul hade vi iaf ! efter middagen var det dags för uttgång till 90's ! åh underbart ställe !! så himla kul ! men någon jäkla bitch gick in i mig det första som händer typ när vi kommit in.. hon gick in i mig så jag tappade min väska så allt flög ut på golvet, jag flög direkt ner för att plocka upp allt, mobil, leg, kontokort! hon stannade snabb och sa "ledsen men du får skylla dig själv" och gick !! åh jag blev arg som fan !!!! men jag orkade inte bry mig länge för musiken och mitt sällskap var för bra ^^ efter en stund kom sofie in också :D vi hade askul ! dansade till bl.a Hanson och Spice girls !! hur kul som helst ! var sjukt varmt dock !!

det som var mindre kul var när vi skulle hem ! busschauffören var störd och började tjafsa med några fulla killar som klagade på att det var kö ! jag menar; hur smart är man om man kör en nattbuss med massa fulla människor en fredag, lönedag, och är stöddig och tjafsar tillbaka !!?? låt det bara va !! ajaj det tog typ 40 minuter att komma till gullmars och där ställde han in turen för att några gick på utan färdbevis !! jäkla pucko !! så jag coh sofie tog en taxi därifrån, först hem till henne, sen åkte jag vidare för att plocka upp kalle som var i skogås, sen åkte vi hem till honom ! var hemma typ halv 5, åkte 3 !!!!


på lördagen vaknade jag vid 12 och pratade med sofie en timma typ ! gick upp och tog ett glas vatten och så medans, ville inte störa älskling som sov.. vid 1 gick jag ner igen och väckte honom.. vi låg först kvar i sängen och tittade lite tv "pillertrillaren" tror jag filmen hette haha en svensk gammal film, jättekul !!!! ^^ sen ville jag bada eftersom det var så varmt så kalle gick väl motvilligt och hämtade handdukar och så gick vi ner till sjön ! :D var hur varmt och skönt som helst i vattnet ! myyys ! :D
kom hem från älskling vid typ 4 och somnade på soffan till typ 7 ^^ på kvällen var det grilla och mysa med mamma och micke :) sen fick man en bild på kalles fot som var omlindad och blödde med texten under "så går det när man badar :)" han hade tydligen åkt och badat med boban o co. och fått ett stort sår, hack i foten när han hoppat på en sten ! pucko ! och det blödde tydligen hela kvällen :/ inte så kul kan jag tänka mig ! han stannade hos boban och sa att om det blir värre åker han in till sjukan ! jag gick en promenad med sofie och sen gick jag till nico och såg film med ullis nico och frida :) trevligt trevligt :)

idag väckte mamma mig tidigt för vi skulle ut till gålö och sola och bada :D hur varmt och skönt som helst ! nästan lite föör varmt !! men man ska ju inte klaga när det är fint väder !! vi svenskar är riktiga mästare på att klaga på vädret !! när det är varmt och soligt är det föör varmt och soligt, och om det blåser svala vindar är det för kallt !! känner ni igend et ? haha men men vi hade det mys.. jag vet fortfarande inte om  kalle åkt till sjukan eller hur det är idag, han skulle ringa mig sen, men jag vill ju veta nu !!

aja nu ska jag äta middag :D
later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0