God morgon

Ja nu är det ju Lördag och det är rätt så fint väder ute :) ändå sitter man inne i lägenheten med fördragna persienner (stavning?) och svettas i min (kalles ^^) hasselhoff t-shirt och glor på All of Us.. eftersom jag ska bli nya Therese borde jag gå ut och gå?! eller hur.. men jag kanske gör det senare när micke och pappa ser fotboll.. om det nu inte går bra för djurgården då kommer ju jag också sitta klistrad framför teven.. grejen är att om jag nu ska pallra mig ut vill jag gå själv... måste ha lite freetime från dessa varelser jag kallar bror och far, de går mig på nerverna ^^ a vi får se.. pappa och hans kompis ska till stan snart kanske, så jag får se om jag följer med :)

aja planerna för kvällen är iaf fest i stuvsta :D fick ju en inbjudan av lars så jag nina pernilla lisa och några till, ska dit.. ska föra också men vet inte vart och när än :D men det ska bli kul.. är alltid bra fester med stuvstafolket :) och jag är så trött på krogen, jag är ingen krogmänniska, jag tycker hemmafester med roligt folk är mycket bättre och roligare.. så det ska bli kul :D

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0