byxdress-miss


bild: msn.se

byxdresser är ju väldigt inne nu i sommar.. jag själv trivs inte i det och har svårt att se det fina med det, men det finns faktiskt några som kan bära upp plaggen och det finns faktiskt fina byxdresser.. dock tycker jag att de kortare modellerna, med korta short och något av en blusliknande överdel är mycket finare och mer smickrande för kroppen än den här som rihanna har på sig på bilden.. den ser skön ut, men jag tycker verkligen inte att den är snygg och den ser dessutom ut som ett tält på rihanna som faktiskt har en fin kropp och skulle passa perfekt i de kortare sötare modellerna.. ne usch och fy rihanna denna var ingen hit enligt mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0