äntligen fredag?

fast den härliga känslan av att det var fredag förstördes imorse av att både pappa jag och micke var griniga.. miljöbilspremien kom in på mitt konto, men pappa skulle egentligen ha den och då började vi tjafsa om det, men självklart att han skulle ha den eftersom jag fick ju faktiskt bilen av honom !! men han var snäll att låta mig få ha kvar pengarna och lägga dom på körkortet.. så fort jag komemr hem till skogås ska jag gå in på körskolan och boka upp massa lektioner !! dessutom var far min elak idag, han mer eller mindre sa att jag kommer hamna i kassa på ica resten av mitt liv bara för att jag är slö !! jag är egentligen inte slö ! jag gick ut skolan för en månad sen och har tagit det lugnt sen dess.. har verkligen behövt det ! men nu ska det bli andra bullar ! ska ta körkortet och medans söka extrajobb så jag kan plugga eller bestämma vad jag ska göra i höst.. men iaf.. efter att vi bestämt att vi skulle gå ut på promenad, och faktiskt kommit ut så blev alla på lite bättre humör.. slutade med att vi gick till skrapan och kollade runt lite där och sen gick vi hemåt för att hanlda mat för kvällen (jättegod plocka-ihop sallad) nu har vi ätit och ska nog bara sitta inne och glo på tv eller något..
är faktiskt ganska uttråkad.. och jag och pappa går varandra på närverna !!!!! jag älskar min far men det är tur att jag inte bor här oftare !! skulle vara ett helvete för vi är så himla lika haha.. men det beror ju också på att det finns inte ett ända ställe att vara ensam på här förutom på toaletten och det är jobbigt !! man vill ju ha lite privat och vara ensam ibland.. det är jobbigt att vara på varandra hela tiden !! men men.. får stå ut ^^
kalle har det bra i norge iaf,d et är ju skönt.. men stackarn har långa arbetsdagar ibland men det verkar han inte lida av ^^ åh jag vill jobba !! då skulle alla som tjatar och så vara lite tystare iaf !! ne jag ska söka massa jobb när jag kommer hem igen !!

nu vette fan vad jag ska göra.. scrubs är på tv iaf..
later xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha du är inte den enda som kallas slö av sin pappa, har hört det åtskilliga gånger nu sedan studenten. Jag SKA söka jobb, måste bara förbereda mig o ta tag i kragen först ;)

2008-07-13 @ 14:00:50
Postat av: Thess

ja det är ju det som är jobbigt :/ ta sig i kragen ^^

2008-07-13 @ 17:21:59
URL: http://theresekristina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaha du är inte den enda som kallas slö av sin pappa, har hört det åtskilliga gånger nu sedan studenten. Jag SKA söka jobb, måste bara förbereda mig o ta tag i kragen först ;)



2008-07-13 @ 18:55:17
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0