Torsdag 31 jan..

ja.. då var det ett bra tag sen man skrev sist *igen*
shit vad gör jag med all min fritid egentligen ? jag är ju ledig från skolan jättemycket och har typ inget att göra, men ändå har jag inte haft orken att skriva något.. man blir ju bara FÖÖR lat när man är ledig hela tiden ^^ helt värdelöst.. fast det är ju iof skönt att vara ledig, så jag ska inte klaga på det ^^ jag måste bara göra något vettigt av min fria tid.. jag och frida har ju pratat om att köpa gymkort så det är ju en grej, sen kanske man borde ta och börja skriva allt man har att skriva på projektarbetet, som jag ligger ganska efter med :/ nu kommer jag också bröja träna dansen mera, måste få igång Johan så vi kan börja träna för tävling till sommaren kanske :D

lite "news" då (inte för att det är många och särskillt intressanta sådana men ändå): 
* ja, som många vet har jag velat måla om mitt rum mycket länge nu, är så himla trött på rött,grått och vitt !! och jag ar länge varit inne på lite märkare lila och ljusare grönt, men icke då !! usch så fel !! nu har jag nämligen bestämt mig för ljusblått, brunt och mörklila :D alltså en fin brunt fondvägg och resten av väggarna väldigt ljusblå- nästan vita, och mörklila,vita,ljusblå och bruna saker.. fint va ? :) var på ikea igår och såg massor av saker jag ville ha !! ååh jag måste använda min fria tid till att fixa rummet också :P

* Kalle kommer hem imorgon ! YEY ! har saknat honom ! får ju bara träffa människan varannan helg, inte så kul.. fast det blir ju såklart mysigare när man ses, eftersom man hinner börja sakna och längta extra mycket :) antingen så går vi ut med vänner eller så stannar vi hemma och hyr skräckfilm! de senaste gångerna har det blivit roliga filmer, lite barnsliga ckså ^^ så nu är en skräck på g ! hehe men vi ska iaf käka middag hemma hos han först :) mys !

* Branäsresan är betald :D vi åker den 9 mars tror jag och är borta 5 dagar tro jag :/ borde kolla det där! men iaf det ska bli hur kul som helst :D längtar efter skidorna !!

* Londonresan är betald :D vi åker den 3-7 april :D ååh längtar så himla mycket ! har aldrig varit där, och alla som varit där säger att det är så häftigt så jag hoppas verkligen att det blir en bra resa, att jag inte blir sjuk eller något sånt ! skulle inte vara så kul då ! men åka skulle jag gjort ändå :) Kalle kanske ska med också.. om han får ledigt *hoppas!*

* Har äntligen fått köra min bil :D första gången igår.. var första gången jag körde med växlar också.. det var inte så svårt som jag trodde det skulle vara faktiskt.. var sjuk nervös innan men det gick hur bra som helst :D  sjukt stolt nu :P nu ska jag köra så mycket som möjligt :D

image65


ja det var väl typ det :P
nu ska jag glo klart phantom of the opera :) älska !

kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0