Torsdag 7 feb..

sjukt seg dag idag !! först matte, GUUUD så trååkigt det är ! det kan ju inte finnas någon som gillar matte förutom de som jobbar med det såklart ! det är ju hur tråkigt som helst ! fast det tyckte jag konstigt nog inte när jag var liten :/ jag var asduktig på matte då, låg alltid före alla andra i klassen och fick göra en svårare bok till vi började högstadiet.. då började det bli tråkigt och nu spyr jag på det ! bläääää ! aa sen var det idrott *volleyboll*, jag är inte duktig på det men det var rätt ok faktiskt.. sen teckenspråk där vi pratade med en som studerar teckenspråk på universitet och sen engelska där vi diskuterade boken vi läser, The lovely bones ! den är bra faktiskt men det var en seg lektion till Vivianne och Admun började diskutera om ett kapitel och alla i klassen tyckte samma sak förutom admun och det blev en rejäl diskussion för Vivianne kunde inte acceptera att Admun inte fattade att man känner sig som en annan människa i smink *som en tjej i boken gjorde* det stod tom klart och tydligt att hon kände sig som en annan människa haha men av någon anledning kunde admun inte greppa det.. så det var ett kul slut på lektionen iaf ^^
sen åkte jag till nina och käkade middag och pratade lite.. trevligt trevligt :)
nu sitter jag här hemma och har ont i magen ! har ätit för mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0