söndagen

ja helgen blev ju inte så dum ändå :) (var nog bara lite irriterad och på dåligt humör innan) inge festande eller något sånt ståhej men lugn och trevlig är bra också :) om jag ska vara ärlig så är jag nog mer för en lugn skön helg istället för en riktig partyhelg, men visst fest på helgen när man är laddad är ju nice också :) ska ut på onsdag nu och jag är fan laddad, så det ska bli kul :)
men iaf, söndagen jobbade hela dagen, inte så kul, sen att det var dålig stämning mellan killarna och elie(chefen) var ju inte så kul :/ elie har en tendens att bara gå ifrån och sätta sig på kontoret och glo och göra saker, och killarna klagade att han gör så varje söndag och när det är mycket folk hinner de inte ringa ner han.. men aa, det var ju lite tråkigt också eftersom i början av dagen var elie jätteglad och allt bara flöt på för honom sa han, men sen i slutet var han på mycket dåligt humör, de ända han var glad på igår var mig och joanna..
efter jobbet åkte jag hem och hela familjen var hemma, inklusive pappa, och mamma hade gjort god mat; potatisgratäng och kött och varma grönsaker.. så det var mycket mysigt att komma hem till :) inte ofta det händer.. efter middagen glodde hela familjen gamla fotoalbum på när jag och micke var små :) sen vid halv 10 rörde sig far min hemmåt och jag somnade på soffan ^^ vid kvart över 10 vaknade jag igen och gick upp och gjorde mig iordning för att lägga mig i min himelska säng coh sova :)
och nu är det ju lov.. ska ta och duscha och fixa mig nu, sen ska jag in till jobbet och hämta lönen och käka och sen är det träning som gäller :)

later folks xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0