som vanligt !

ja jag avslutade ju inlägget förut med att jag skulle läsa boken till engelskan.. men nej, det blev som vanligt när jag planerar att vara duktig och faktiskt ta mig tid till att göra allt som behövs göras, annat kom ivägen.. som tv, mat, telefonsamtal osv.. fy skäms på mig ! skräp dig Therese, lä dig nångång förf*n ! ^^
efter att inte ha läst boken åkte jag på träning, det var ovanligt lite folk idag, men tony hade sina privatlektioner idag så det var tydligen därför.. fick iaf mer uppmärksamhet då, än när man är många.. eftersom jag inte haft en partner på länge så har jag aldrig hunnit göra samba - runningwalks (eller vad det nu hette) så jag fick dansa med johan (tränaren).. och bli kastad omkring honom haha, efter ett par gånger lärde jag mig hänga med mer så han kastade inte med åt sidorna lika mycket i slutet ^^ men det var kul.. efter träning åkte jag hem, tog en dusch, käkade en billys och glodde tv.. och nu har jag så tråkigt så jag dör.. jag ska faktiskt ta och läsa boken snart, jag ska vara duktig nu..sen när kalle ringer får vi se om mina övertalnings skills och min charm lyckas få honom att komma hit och sova med mig ^^ det är ju så mysigt att somna sked ^^ sovsällskap <3 hehe

aja.. drar mig till sängen och boken nu..
god natt xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0