Sjuk, stressad och deprimerad!

fyfan, på jobbet igår var det inte mycket folk alls, men hela dagen hade jag huvudvärk av och till och kände mig vimsig, och vissa tillfällen dunkade det bara i huvudet utan att göra ont men det kändes tungt och jobbigt :/ sen började jag få ont i halsen också.. när jag äntligen kom hem ramlade jag ner på soffan och rörde mig inte ur fläcken! fast vid halv 9 tvingade mor min upp mig till mitt rum och min älskade säng, hon ville inte att jag skulle somna på soffan.. så jag somnade i min säng vid 9 typ, vaknade till vid 10 igen av att teven fortfarande var på så jag stängde av den och somnade om igen, sen vid halv 11 fick jag sms av kalle som väckte mig lite, och efter några sms somnade jag igen.. imorse vaknadejag av väckarklockan men sa till mor min att sjukanmäla mig och sen somnade jag om.. gick upp vid halv 12.. sjukt ont i halsen och tung i huvudet.. ingen feber dock så det är ju skönt.. har bara degat på soffan hela dagen, men stressar upp mig och har dåligt samvete för att jag inte pluggar matte, eftersom jag har prov på onsdag som jag måste klara ! men jag kan inte koncentrera mig, det går bara inte !! deprimerad är man också för att man inte orkar gör något, plus att jag saknar kalle, och det är fint väder ute nu men jag kan inte gå ut, har träning ikväll också som jag inte kan gå på.. usch ! haha oj vad jag är överdramatiskt känner jag men vafan, det är inte kul att vara hemma ensam sjuk och eländig !
nä ska ta mig i kragen snart och ringa della :) och sen börja plugga :( uscha !!

later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0