Musik !

Måste bara dela med mig av den härliga musiken jag lyssnar på just nu; tips liksom :)

One republic:
blev ju mer kända efter Apologize med Timbaland, tror inte att det fanns många som inte tyckte om den låten. men de har mycket bättre låtar faktiskt;
Dreamin out loud
Someone to save you (älska)
Mercy
Stop and Stare
(så himla bra !!)

Colbie Caillat:
Har en megahit just nu som heter Bubbly och den är så himla bra så jag dör.. man blir bara glad av den, så himla mysig.. hon har sjukt skön röst och hennes låtar är lugna och alltid sköna melodier;
The little things (favorit)
Realize
Battle
Older
Feelings show
(favorit)

Maria Mena:
En norsk tjej tror jag, som gör sjukt svängiga och mysiga låtar :) You're the only one har nog många hört;
Boy toy (skön text ^^)
Fragile
Just a little bit
Blame it on me
When it rains

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0