Moore !

Ni vet tidningen Moore; killtidningen med glamourmodeller i mitten.. Det var nämligen så att när Lisa plockade tidningar från golvet i sitt rum så såg jag två Moore tidningar.. haha jag frågade direkt "vafan har du moore för? hahaha" och hon började skratta och sa att det var den roligaste tidningen hon läst.. och hon tvingade mig läsa lite.. och jag måste säga att det var faktiskt bland det roligaste jag läst.. så sköna kommentarer på allt och massa roliga frågetest och bara sjuk ironi humor.. jag trodde det bara var tjejer id en tidningen men nej det var typ några få sidor i mitten sen var det sjukt sköna texter och kommentarer överallt.. som ette exempel på en sida var "Sover eller död?", det var då rubriken, sen nedanför är det massa bilder på hundar och katter som sover eller är döda tydligen och man kan kryssa i för varje bild vilket alternativ man tror är rätt.. alltså vad fan är det för grej ? gissa på om djuren är döda eller bara sover, hemskt ? jaa! men fan så jag skratta när jag såg det haha.. sen var det någon dansk kille som skickat en insändare om att moore var hans favvotidning men gick inte att få tag på i danmark, och undrade om han fick en gratis årsprenumeration.. deras svar var så himla kul, nånting om varför skulle han få prenumeration gratis, de känner inte för det liksom.. haha..
Tjejer jag uppmanar er att läsa Moore !! om ni gillar ironi och sarkastisk humor ^^ så jäkla bra !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0