Lovet :)

Lov lov lov :) alla älskar väl lov? ;P yes och mitt lov har än så länge för det mesta ägt rum i staden ^^ i måndags åkt jag in och hämtade lönen och käkade på jobbet.. efter det skulle det varit träning men när jag kom dit var det låst och när jag ringde max så sa han det, pucko han är !! träffade han i söndags liksom och då pratade vi om träningen på måndagen ! *suck* aja var ingen lång omväg förbi men en omväg fortfarande !
I tisdags så käkade jag och lisa lun ch i huddinge centrum sen var det hem och fixa sig som gällde och sen globen och Djurgården - Mora, som inte gick så bra ! men jag skyller det mesta på domaren faktiskt ! han hade något emot djurgården om man säger så.. han linade när han visade ut oss och när danielsson fick hjärskakning fick mora ingenting och när ölvestad blev skadad så hände ingenting heller.. sen i förlängningen när det redan vara 4 mot 4 så visar han ut oss för hooking ! vilken domare gör så liksom ! man gör bara inte så !!!!!!! jaja det var kul att vara där ändå, lisa och nina var med :D
igår var jag i stan men Linnea :) länge sen jag träffade henne så det var mycket trevligt :) hittade fina fina kläder också, en jättefin svart "puff"kjol, en stor vit t-shirt med svart text på och en vanlig ljusgrå t-shirt med tryck och ceriserosa text på.. jag är helnöjd :D på kvällen käkade vi på älvsjö värdshus med nina och sen var vi hemma hos henne och förade lite :) kvällen hamnade "som vanligt" på after hehe och roligaste killen limmade som fan på nina, men han började fan inte bra ! vi skulle tydligen köpa hans kompis för 200 spän ! och han verkade inte fatta att det är tjejerna som väljer och vrakar om de vill ha en kille, det är svårare för killar att få ragg ! det bara är så.. haha men killen som raggade på nina gav upp efter ett tag så det var ju tur ! annars hade han varit fööör patetiskt, nu blev han bara patetiskt ^^

så idag då.. har sovit hela dagen.. och ikväll är det bandit på Anchor som gäller :) NIIICE !! men det kommer bli packat med folk så vi ska vara där lite innan de öppnar ens, annars kommer vi aldrig in !! så jag ser fram emot kvällen som fan :D

later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0