Lördag 9 feb..

Igårkväll blev det utgång med tjejerna, nice :D vi hade bokat bord på jensens innan och firade lite att frida fyllt 19.. efter så drog vi till 360, inget av mina favvoställen måste jag säga, men det var helt ok, fast det berodde iof mer på sällskapet än på stället.. musiken var *uuuäääh* tills de började spela massa gamlingar som bailando och t.o.m markoolios sommar och sol.. det var lite kul :D dansade hela kvällen :D tim, wille, jesper, jocke, ninni och maria var där också, och jag tim och markus dansade mest ^^ tim blev dock lite för full kanske haha.. haha och när vi var ute och tog luft, så skulle vi jag skriva in mitt nr i tims mobil för av någon anledning hade han lyckats ta bort det, och då kom indiern som tim och markus snackat med hela kvällen och typ skrev av mitt nr från tims mobil när jag skrev ! :O fett läskigt ! han hade kommit till sverige i torsdags och ska vara här i två år och jobba tydligen.. men shit hoppas han inte använder mitt nr ! usch *scary*
annars var det en kul kväll igår :)

idag då, så blev man väckt av michael som ringde vid halv 2.. vi pratade lite, sen skulle han jobba igen och jag gick ner och gjorde frukost och la mig sen i sängen för att se klart pearl harbor.. åh älskar den filmen, så himla bra !! och så sorglig i slutet så det går inte att ålla tårarna tillbaka, första gången man såg filmen började man ju störtböla men nu så fäller man en tår bara, men det går fortfarande inte att stoppa ^^ sen kom morfar och hans fru unni förbi en stund för att fiak och se hur mamma mår.. hon har massa problem och blöder jättemycket.. men aa det ska jag inte prata om nu !
nu sitter jag här och ska ta en dusch snart, sen tänkte jag ringa kalle och sen måste jag förbereda mig på att studera matte :( usch usch usch !!!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0