Lita på folk ?

okej, det är så att jag har problem att lita på folk.. jag är en öppen person men jag litar fortfarande inte fullt ut på någon förutom mina allra käraste vänner.. och egentligen vet jag inte om jag kan lita på dom heller.. jag vet ju inte hur dom tänker, jag vet ju bara hur jag tänker, det är alltså omöjligt att veta till 100% att någon inte delar med sig av dina hemligheter till någon annan.. det kan verkligen aldrig blir säkert.. den ända man kan lita på till 100% är sig själv! jag har alltid haft svårt att lita på killar! det är ju såklart lite känsligare när man tycker om någon och vet inte om man kan lita på denna person.. det är skillnad med vänner, de kan man ju prata med, men det är svårare med killen du tycker om, du vill inte vara för sårbar men ändå är man så sårbar man kan bli.. det här är bara lite tankar jag haft under dagen.. man kan inte lita på någon till 100% utom sig själv, men att lita på sig själv kommer man jäkligt långt med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0