Duktig Therese :)

oj vad jag har varit duktig idag :D ok det gick väl inte riktigt som planerat, skulle hinna mer massor men har bara gjort en av grejerna men fortfarande; jag har varit duktig ^^ för att efter jag käkat frukost och så imorse, eller a vid typ 12 nångång ^^ så började jag städa mitt rum.. sen efter det så började jag rensa min garderob, och alla som har sett min garderob vet vilket KAOS det var där inne haha.. kalle sa till och med igår att jag kommer vara klar vid 4 inatt.. men icke då.. det gick faktiskt ganska fort.. slängde skiten som ingen vill ha, och la allt annat i påsar som sen ska skänkas till insamlingar :) det blev 4 fulla papperspåsar som kan skänkas :) mamma tog några plagg också som hon ville ha :) det var också himla kul att rensa bland alla kläder faktiskt ^^ man hittar massa gamla saker som man glömt bort.. som en sidenpyjamas som jag fick när jag var 12 tror jag haha..

   
   

nu kan man iaf gå in i garderoben :D och självklart hitta allt man behöver hitta :D mycket duktigt Therese ^^

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ÅÅÅ, jag vill också ha en stor garderob som man kan gå in i!!

2008-03-04 @ 23:00:01
URL: http://linnets.blogg.se
Postat av: Thess

hihi det är jäkligt bra faktiskt ! tufft att städa bara :/
och du kommer ha jättegarderob när du flyttar hemifrån :) ;P

2008-03-05 @ 23:59:39
URL: http://ThereseKristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0