Arbetsintervju på ZARA !!

Helt sjuk ! jag fick nyss ett samtal från en tjej på ZARA som ville att jag ska komma på intervju på torsdag kl12 till 13 :D och jaa !!! klart som fan att jag vill det !! är helt uppspelt nu ! jag har aldrig i hela mitt liv varit på en arbetsintervju, jag har bara provjobbat direkt och fått jobb.. men en intervju känns så mycket allvarligare, är så sjukt nervös men sjukt glad också, tänk om jag får ett jobb på ZARA !! hoppas hoppas hoppas :D men det är en gruppintervju nu på torsdag så jag antar att om det går bra så får man en enskild intervju !! holy shit ! har aldrig varit så här glad, nervös, skräckslagen, uppspelt på samma gång ! haha shit!!



image76

Kommentarer
Postat av: Daniella

Du är så jävla söt och så smart så det vore helt galet om dem valde någon annan. Du är bäst! :)

2008-02-12 @ 17:16:14
URL: http://daniellalamb.blogg.se
Postat av: Thess

tack honey :)

2008-02-12 @ 22:16:46
URL: http://ThereseKristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0