tillbaka från städandet

vilken städning jag har gjort !!! ändå är jag inte klar !! har dammsugit och skurat hela lägenheten, inte sovrummet dock.. och  gjort rent luckor och skåp i köket.. min pappa är ju värsta grisen !! haha.. men när en människa av det manliga könet bor ensam brukar det bli ganska grisigt, de anser ju att städa bara inefattar dammsuga och ganske plocka bort skaer ner i lådor eller in i skåp.. det förstår helt enkelt inte att man faktiskt måste skura, damma, göra rent kylen, skåp och lådor ibland!! men när jga är klar med min superstädning kommer jag trivas så bra :D mamma ska hjälpa mig med badrummet, hon tror inte jag kan, och faktum är att hon mår bättre av att städa det själv haha hon är så pedatisk så hon kan inte låta mig göra det ^^ skönt tycker jag men stackars mamma hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0