Julafton :)

GOD JUL ALLA GLADA VÄNNER :)

min jul har varit helt jättemysig..  upp på morgonen och åka iväg till mamma där familjen hade julklappsutdelning.. sedan bar det iväg till mormor där julmat, kalle anka och julklappsutdelning stod på schemat :) i år hade jag inte riktiga julkänslor som jag brukar få innan jul.. men när jag kom till mormor så kom alla de känslorna rusande :) släkt, god mat, härliga sånger, julpynt, kalle anka och klappar, finns det något bättre? :)

jag har fått massor av fina saker, som en hel bag full av hemgrejer som handdukar, muggar, bestick, kökshanddukar, kokböcker, köksredskap.. fick också som nämnt innan operabiljetter till askungen i mars :) och fin fin honung (honungberoende som jag är).. allt detta fick jag av mormor och hennes man ronnie:) tack ♥
Av min moster och hennes man fick jag presentkort på hela farsta :) ♥
Av min kära far fick jag; guitar hero, en mobil, filmer, singstarskiva :) ♥
Av min kära bror fick jag björn gustavssons dvd :) ♥
Min kära mor gav mig, en julskiva, absolute musicals skivan, en liten stentomte jag gjort när jag var liten haha, gardiner :) ♥

man känner sig ju lite bortskämd på julafton måste jag säga ^^

nu har jag precis sett tomten är far till alla barnen och funderar på om jag ska se armageddon som ska börja snart, eller om jag ska ge mig på björn-dvdn.. hmm tufft val :P

hoppas eran jul varit lika härlig som min :)
förresten, såg ni att det snöade en stund idag :) humöret sköt i höjden så fort jag såg det ^^ lite snö på jul iaf hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0