jag kan inte slå in klappar..

i vanliga fall haha.. denna gång blev det förvånansvärt bra faktiskt :) några "rough edges" blev det men still good enough to work :)

var i farsta idag med frida och sofie och letade sista klappen.. hittade men köpte inte, hann inte.. emn nu har jag iaf en idé så förhoppningsvis hinner jag med allt innan julafton ^^

efter farsta var jag coh åt middag hos mamma :) mums, kött och klyftpotatis med b-sås och massa sallad :D yummi!!
kom hem runt 22 och har slagit in klappar sen dess hehe

nu ska jag ta det lugnt med mitt kokosnöts-te och se en film.. funtar på juno eller nått :P

god natt ♥

"it's burning away, every bad memory"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0