JAG HAR INTERNET IGEN!!

WOHO!! nu har jag internet som FUNKAR i lägenheten :D  prövade igår men då fattade jag ingenting och ja, jag gav upp.. sen idag ringde pappa till comhem och kollade om man behövde någon installeringsskiva till modemet (en sån ruta kom upp när jag försökte igår) men icke då man behövde bara en nätverkskabel, som jag har !! visade sig att det var bara en sladd som inte skulle kopplas in, en USBsladd som jag kopplade igår.. men nu iaf så funkar det :D yey!!

igår var jag i farsta med della och alexian :D mycket trevligt och mysigt.. hittade en julklapp till pappa, men ska köpa den senare.. sen hittade jag väl inget mer förutom min älskade bobybutter coconut från body shop :P använder alltid den på vintern.. tog en jättesöt bild på alexian som ni får se sen, har inte lagt in den än.. emn gaash så söt han är ^^
senare på kvällen var jag och käkade med nina på stekpannan, mys! tack för de fina presenterna (en liten sen födelsedagsmiddag ^^)
sov ensam här igår för första gången, eller aa iaf första gången nykter :P sov ju här på födelsedagen också men iaf.. det var lite läskigt i början :/ jag kollade om dörren var låst typ 100 ggr och hörde massa konstiga ljud, men efter ett tag och lite läsande var det lugnt.. kom fram till att de konstiga ljuden var grannarna ovanför och att jag faktiskt hade låst.. så jag somnade gott in på soffan ^^

idag har jag och pappa flängt runt.. köpte stereo till honom.. jag köpte sängen :D wiho !! får den dock den 23e, men å så jag längtar :P jag har också köpt två fina ljusstakar, de var lite dyra, skulle egentligen köpt ett par billiga på typ ica maxi eller bauhaus eller så men hittade de här och jag kund einte hålla mig :P jag är ju trots allt ett litet julfreak så jag gillar att ha fina juldekorationer och jag kommer ju ha dom i många år så jag tycker ändå det är okej :P jag ångrar inget hehe.. nu låter det som om de kostade 2000 styck men det gjorde dom inte.. men iaf fick en fin guldspegel med massa krussiduller på, såsom jag älskar, av pappa som han hade haft på jobbet så den ska sättas upp i hallen imorgon :) ska även flytta teven från sovrummet till vardagsrummet imorgon :D

hur som  helst så var hockey nästa stoppet, eller a subway innan då.. älskar subway !!! fast dom i london är bääst ! :P djurgården vann förvånansvärt ikväll igen.. efter förlängning dock men änåd, VINST ! men fan va tråkigt det är när de spelar såhär dåligt när man vet att de kan ju spela bra !!

aja efter hockeyn hämtade jag lite kläder och sånt hemma hos mamma sen åkte jag till sofie för att sättas i arbete direkt när jag kom dit. hon sorterade sina smycken haha.. kom hem för en halvtimma sen typ.. är hur pigg som helst.. ska ganske plocka upp lite grejer :P men jag har ju ingen byrå eller så där jag kan lägga det :/ får tvinga ivär pappa imorgon så vi kan köpa :P

god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0